1. KORZYSTANIE ZE SKLEPU

Aby móc kupować w sklepie internetowym należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zarejestrować się jako Klient. Klient może utworzyć stałe konto ze swoimi danymi aby uniknąć wprowadzania ich za każdym razem podczas kolejnego zakupu. Klient może usunąć swoje konto w dowolnym momencie.
Rejestrując się w naszym sklepie internetowym Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikowania podanych danych.

Rejestracja jest jednoznaczna z:

  1. oświadczeniem przez Klienta, iż zapoznał się z regulaminem sklepu i zobowiązuje się do jego przestrzegania

  2. wyrażeniem zgody na wykorzystanie swoich danych osobowych w celu realizacji zakupów

  3. wyrażeniem zgody na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jest użytkownikiem


W przypadku problemów w korzystaniu ze sklepu należy opis problemu zgłosić e-mailem za pomocą formularza lub telefonicznie.

2. ZAMÓWIENIA

2.1. Zamówienie towaru

Ze względu na różnorodność oferowanych towarów:
- jeżeli zamówiony towar znajduje się w naszym magazynie, będziemy zrealizować zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji
- jeżeli zamówiony towar nie znajduje się w naszym magazynie lub nastąpi jego wyczerpanie w trakcie zamawiania przez Klienta, czas realizacji zamówienia może wzrosnąć (zwykle nie dłużej niż do 7-14 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji). W takim przypadku Klient zostanie poinformowany o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.

Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.

Standardowo realizujemy zamówienia przekraczające kwotę 10 PLN netto.

Każde zamówienie może być przez Klienta anulowane do czasu wysyłki. Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).

2.2. Zamówienie szkolenia (kursu)

Zamówienie udziału w szkoleniu możliwe jest do limitu wolnych miejsc. Miejsce rezerwowane jest po dokonaniu wpłaty, które powinno nastąpić nie później niż w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, jednak nie później niż 2 dni przed datą szkolenia. Zamówienia nieopłacone w tych terminach będą anulowane.

2.3. Nie będą realizowane zamówienia:

- wzbudzające wątpliwości obsługi sklepu
- opatrzone nieprawidłowymi danymi adresowymi podanymi podczas rejestracji
- w przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia przez Klienta
- od klientów, którzy nie stosowali się do regulaminu sklepu przy poprzednich zakupach


3. WYSYŁKA

Towary zamówione w naszym Sklepie wysyłamy standardowo firmą kurierską. Paczki wysyłamy:

a. za pobraniem - Klient płaci przy odbiorze kwotę należną za zamówiony towar, powiększoną o koszt wysyłki.

b. po wpłacie należnej kwoty na nasz rachunek bankowy - obniża to koszt wysyłki ale tylko i wyłącznie w przypadku wybrania tego sposobu płatności w momencie składania zamówienia.

3.1. PRZESYŁKA KURIERSKA
Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to zwykle 1-2 dni robocze od dnia nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy kurierskiej. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez Sklep radzimy kontakt telefoniczny z naszą firmą, bądź w postaci komentarza do zamówienia, w celu ustalenia godziny dostawy - jest to usługa kurierska dodatkowo płatna.

3.2. INNA FORMA WYSYŁKI
Jeśli dokonana zostanie przedpłata to jest możliwa wysyłka towaru:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej Zamawiającego
- paczką Poczty Polskiej
- przesyłki konduktorskiej PKP
- w inny sposób zaproponowany przez Klienta.
Wymaga to ustalenia z obsługą sklepu przez telefon lub e-mail. Dodatkowa obsługa wysyłki może być dodatkowo płatna.

3.3. KOSZT WYSYŁKI
Koszt przesyłki paczki zależy od wagi i wielkości paczki. Określany jest przy zamówieniu towaru automatycznie przez program sklepu i weryfikowany przez obsługę sklepu. Jeśli zajdzie taka sytuacja, to zmieniony koszt będzie podany podawany w drugim e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia, a nie w pierwszym potwierdzającym jedynie złożenie zamówienia.

4. ZWROT-WYMIANA TOWARU

4.1 Gdy Klient jest konsumentem - osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową - ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. W przypadku umów sprzedaży rzeczy, prawo to nie przysługuje konsumentowi m.in. wtedy, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta np. T.A.K. indywidualna (personalizowana lub ze słownikiem) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. T.A.K. w wersji bez okienka lub gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu np. program komputerowy, nośnik danych. Po odstąpieniu od umowy Klient powinien zwrócić towar do sklepu na swój koszt, razem z oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem fabrycznym i oryginałem dokumentu zakupu. Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub przysłania potwierdzenia nadania.

4.2. Gdy Klient nie jest konsumentem to zwrot i wymiana towaru może nastąpić w przypadku podania konkretnego powodu np. wada, braki itd. Zwrot z powodu nietrafnej decyzji o zakupie ze strony Klienta nie będzie uznawany. Przyjęcie towaru, następuje pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych razem z oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem fabrycznym.

W przypadku zwrotu Klient - Konsument jest zobowiązany:

- poinformować Sklep o zamierzonym zwrocie towaru e-mailem w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania

- wydrukować i wypełnić dokument zwrotu towaru udostępniany w formacie pdf, który należy dołączyć do przesyłki

- podać numer konta bankowego, aby ograniczyć koszty związane z przesłaniem pieniędzy

- odesłać towar w stanie nieużywanym, w nieuszkodzonych, oryginalnych opakowaniach wraz z otrzymanym rachunkiem, fakturą lub paragonem.

W przypadku gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot towaru nie będzie rozpatrywany. Koszty przesyłki towaru zwracanego pokrywa Klient. W przypadku gdy pieniądze mają być wysłane przekazem pocztowym od zwróconej kwoty odjęte zostaną koszty tego przekazu. Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy Sklepu, pokrywa Sklep. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku wymiany otrzymacie Państwo potwierdzenie wraz z ewentualnymi wyliczonymi różnicami w cenach.


5. REZYGNACJA ZE SZKOLENIA (KURSU)

Rezygnacja ze szkolenia jest możliwa ale należy zgłosić ją w formie pisemnej. W przypadku korespondencji elektronicznej data zgłoszenia rezygnacji jest liczona od otrzymania przez Klienta e-maila potwierdzającego przyjęcie rezygnacji. W przypadku braku potwierdzenia należy ponownie wysłać rezygnację i dodatkowo skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu. Jeśli rezygnacja nastąpi:

a. do 14 dni przed datą szkolenia (kursu) - zwrócona zostanie pełna opłata

b. do 7 dni przed datą szkolenia (kursu) - zwrócona zostanie połowa opłaty

c. do 3 dni przed datą szkolenia (kursu) - zwrócona zostanie 1/4 opłaty

d. w pozostałych przypadkach opłata nie będzie zwrócona

6. REKLAMACJA TOWARU

Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 14 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który mamy odesłać towar. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kuriera.

Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo w stosunku do stopnia zniszczenia zawartości przesyłki. Towar, którego zwrot/reklamacja/wymiana nie zostanie uznana - również z powodów formalnych np.: odesłania po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku, bądź pisma reklamacyjnego, bez opakowania fabrycznego - będzie odesłany na koszt Klienta.

7. INFORMACJE O NOWOŚCIACH (NEWSLETTER)

Każdy odwiedzający stronę sklepu (nawet bez rejestracji jako Klient) może zapisać się do Newslettera czyli wysyłanej e-mailem informacji o nowościach, wyprzedażach i innych związanych ze sklepem informacjach. Aby zapisać się należy podać swój adres e-mail i nacisnąć klawisz Subskrybuj. Jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji ze sklepu. Zgoda taka może być w każdej chwili cofnięta poprzez wypisanie się z Newslettera.