Dla kogo piszę ten blog

Dla siebie oraz dla:

  •  wszystkich wykonawców reklam, którzy zaczynając przygodę z reklamą wizualną, chcą skorzystać z doświadczeń praktyka omijając etap „wyważania otwartych drzwi”. Problemy w realizacji standardowych reklam możliwe są do pokonania w warsztacie reklamowym wyposażonym jedynie w podstawowe narzędzia, bez kosztownego oprzyrządowania. Choć z czasem warsztat musi zostać wzbogacony o specjalistyczne wyposażenie.
  •   tych, którym zdaje się, że wystarczą dobre chęci aby zrobić dobrą reklamę – aby przekonali się, że lepiej zlecić to fachowcowi, bo nie jest dobrą reklamą napisanie hasła pisakiem i przyklejenie w oknie wystawowym lub przyklejenie tam gotowych literek kupionych w sklepie papierniczym. Mam jednocześnie nadzieję, iż uświadomią sobie to, że „oszczędności” przy samodzielnym wykonywaniu swojej reklamy są pozorne. A także to, że nie można kupić mercedesa w cenie trabanta.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz